fredag 28 oktober 2011

Fel recept!

Idag var de combi tur som gällde.
De 3 första timmarna lades på silver fiske och resulterade i noll kontakter.
Resten av dagen var det grov gädda som gällde.
Innan jag åker in i en grovsing vik så stannar jag till utanför, där det är 100% garanti på sniper.
Första kastet levererar mycket riktigt.
Den hatade nollan var borta.....resten av dagen skulle bara fiskas på grovsing hak.
Men de var som bortblåsta idag,trots de perfekta förhållandena.
Men jag anade oråd när jag dagen innan fick ett 3,5% recept av DR HA.
Han menade på att han inte kunde skriva ut något starkare eftersom han skrivit ut ett så grymt tungt recept till HB.....han ville inte att SB skulle ana oråd.
Men nästa gång kommer jag kräva äkta varor.
De var skönt med kartplotter när man skulle hem i dimman idag.
Skål ta mig fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar